۵ پاسخ

من استرس وزن شو دارم🥹🥹
آنفولانزا گرفتم هیچی نتونستم بخورم

برای من ۲و۱۵۰ بود

برا منم 1800 بود دکتر گفت کمه

یکم‌ پایینه بنظرم اوج وزن گیریش از این ماه ب بعده سعی کن ماهی مرغ گوشت کلا غذاهای مقوی بخوری وزنش بالا میرع

بله کمه من خودم ۱۷۰۰ بودم گفتن کمه باید ۱۹۰۰ تا ۲ باشه کلی پودر و دارو خوردم تو این دو هفته که شدم ۳۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری