۶ پاسخ

مغزیجات
ابگوشت
کباب
بستنی من اینارو میخوردم سر دخترم مخصوصا ماه آخر که دخترم ۳۷۵۰بود وقتی به دنیا اومد

منم ۱۷۰۰ بودم دکتر گفت خوبه

خیلی خوبه ک

بستنی دلستر کباب مطمن باش تپل میشه

من هرجارو ک بگی نگاه کردم زده۱۸۰۰تا۲کیلو
خب ۱۷۰۰کم نیست ک نرماله
ن کمه ن زیاد
منم ۳۴هفته باید برم ببینم چی ب چیه

اره.. حلیم و بستنی و..

سوال های مرتبط

مامان دِلــانــا مامان دِلــانــا ۲ ماهگی
مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد