فکر میکنم کم باشه
نرماله تو این هفته
خیلیم خوبه همش که نباید بچه 3،4کیلو باشه
همین که سالمه کافیه من 33هفته 1700بود بچه ام ،
از لحاظ تغذیه اینام اگه بخوام بگم خیلی خوب به خودم میرسیدم به ژنتیکه
کمه عزیزم من ۳۲ هفته ۲۴۰۰ بودم البته گفت زیاده مال منو
و گفت خیلی خوبه
من دیروز سونو بودم گفت 31 هفته و 5 روزی 1800 هست وزنش
طبیعیه گلم یکم موز و حلیم و اجیل بحوری بیشترم میشه
یخورده کمه
کمه گلم
نه عزیزم کمه باید ۲کیلو باشه
اینو من دارم ولی نمیدونمچقد درسته
وزنش نرمال تو این هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.