مامانا وزن ۱۷۰۰ خوبه تو هفته ۳۲؟

۱۲ پاسخ

فکر میکنم کم باشه

نرماله تو این هفته

خیلیم خوبه همش که نباید بچه 3،4کیلو باشه
همین که سالمه کافیه من 33هفته 1700بود بچه ام ،
از لحاظ تغذیه اینام اگه بخوام بگم خیلی خوب به خودم میرسیدم به ژنتیکه

کمه عزیزم من ۳۲ هفته ۲۴۰۰ بودم البته گفت زیاده مال منو

و گفت خیلی خوبه

من دیروز سونو بودم گفت 31 هفته و 5 روزی 1800 هست وزنش

طبیعیه گلم یکم موز و حلیم و اجیل بحوری بیشترم میشه

یخورده کمه

کمه گلم

نه عزیزم کمه باید ۲کیلو‌ باشه

اینو من دارم ولی نمیدونم‌چقد درسته

تصویر

وزنش نرمال تو این هفته

سوال های مرتبط

مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی
مامان دِلــانــا مامان دِلــانــا ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان وآرتام مامان آیهان وآرتام ۳ ماهگی