۵ پاسخ

من ۳۲هفته و ۲روز ۱۷۰۰بود باز ۳۴هفته و ۲روز که رفتم ۲۲۳۰بود برا ۳۶هفته و ۲روز هم نوبت سنو دارم انشالله ۳کیلو شده باشه😅

خوبه بد نیست،باز من این همه لیدی میل،تخم مرغ آبپز،شیر،گردو،عسل خوردم تازه این شده،😐

بچه من 32هفته 1850بود یه هفته پیش رفتم سنو 2800بود

برای منم ۱۶۵۰ بود تو این هفته،،الان ۲۹۰۰ هست،دکترم گفت خوبه،هفتم هم به امید خدا زایمانمه،تا اون موقع ،سه و خورده ای میشه ایشاله

بچه‌اولم ۱۷۶۰ بود ۳۷ هفته دنیا‌ اومد ۳۵۵۰

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرکا 🐣 مامان آرکا 🐣 ۳ ماهگی
مامان پناه خانم🥺🩷 مامان پناه خانم🥺🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وپنجم بارداری