مامانا تو ۳۲ هفته وزن جنین ۱۷۰۰ خوبه؟

۹ پاسخ

منم این هفته میرم

برامنم ۱۷۰۰

بچه‌ها من ۳۲ هفته هستم بدنم به شدت میخاره پاهام آتیش میزنه اینقد بدنم میخاره دوس دارم خونیش کنم...شما هم اینجوری بودیت

منم ۳۱ کامل ۱۸۴۴ بود

دخترمن تو اون هفته ۱۶۰۰بود

برای منم 1700بود دکتر گفت یکم کمه
بستگی به صدکش داره

من ۳۰هفته ۶روز ۲کیلیو۱۹۰بود

اره نرماله

مال من دو کیلو بود سی یک هفته

سوال های مرتبط

مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دِلــانــا مامان دِلــانــا ۲ ماهگی
مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی
مامان سلنا مامان سلنا ۱۲ ماهگی
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان آراد و جوجه مامان آراد و جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی