تو هفته ۳۲ وزن جنین ۱۶۵۷ خوبه ؟

۴ پاسخ

من 34هفته سزارین شدم یکیش 2500یکی 2800بود

منم بااینکه دکترمنع نکرده بود اما صبح تاشب میخوابیدم استراحت میکردم چون سرویکس از آن تی ۳۳بود وآنومالی۳۲شد ترسیدم نتونم تحمل کنم

سلام
عزیزم نگران نباش خوبه پودر لیدی میل گمونم توبارداری میخورن برا وزن گیری جنین خوبه استراحت کن پله بالا پایین نکن دسشویی
من۳۵ هفته ی روز بدنیا ادمدن وزنشون ۲۵۰ و۲۱۰۰ تو دستگاه نرفتن

فک کنم خوبه شماوقت داری تازایمان

سوال های مرتبط

مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان مامان زندگی مامان مامان زندگی روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی