۱۴ پاسخ

منم ۱۸۶۰

۳۲ هفته ۱۹۸۶ بود

منم دیروز سونو دادم وزنش ۲۳۰۰ گرم بود دکتر گفت ماشالله تپلی و درشته بچت ، البته پسر بزرگمم قدبلنده بیشتر کشیده هستن بچه هام

اوکیه

از من ۳۲ هفته دو کیلو بود

منم 32 هفته همینقد بود

من تو ۳۲ هفته ۱۹۲۵ بود

تو هفته ۳۱ ۱۷۰۰ بودم

۱۸۱۰بود

من ۳۱ هفته ۱۷۷۵ بود

منم همینقدر بود توی 32 هفته، دکتر گفت خیلی خوبه، البته ژنتیک پدر و مادر و جثه ی مادر هم مهمه تو این قضایا

خوبه

ماشاالله عالیه

اره خوبه من ۳۲ هفته نمیدونم چند روز که داشتم میرفتم ۳۳ هفته وزنش ۱۹۰۳ بود

سوال های مرتبط

مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی