سلام خانوما تو ۳۲ هفته وزن جنین ۲۲۵۰ خوبه ؟

۱۲ پاسخ

اره من ۳۳ هفته رفتم ۲۳۰۰ بود

اره عالیه چیزی خوردی

اوه خیلی عالیه

عالیه من تو ۳۵ هفته ۲۲۲۰ بود دکترم میگه خیلی کمه برای همین سزارینم البته بیشتر بخاطر بریچ بودنش

عالیه
برا من ۱۷۵۵ بود دکتر گفت نرماله

آره خیلیی خوبه دکتر نگفت زیاد هست

عالیییی

عالیه

جنسیتش چیه

اره عزیزم عالیه مال من 2000بود

عالیه

اره 😍

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان مامان زندگی مامان مامان زندگی روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین مامان امیرحسین روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد