خانوما وزن جنین ۱۷۹۳ توی ۳۲ هفته خوبه ؟؟

۳ پاسخ

اگه قند نداری این هفته ها موز و شیر کاکائو و بستی زیاد بخور بچه وزن میگیره

یییسس

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان زندگی مامان مامان زندگی روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی