خوبه ولی عالی نیست. نرماله
عالیه
اره خوبه منم امروزرفتم ۳۲هفته و۶روزم بودوزنش هم ۲۰۴۵بود
عالیه
بچه هفته ای چقدر حدودا وزن میگیره؟مثلا من ۳۰ هفته رفتم ۱۵۰۰ بود ینی کم بوده؟یا هفته ها بالاتر وزن بیشتری میگیره؟
آره فکر کنم خوب باشه من ۳۲ هفته ۳روز رفتم ۱۸۰۰ بود گفت یه هفته عقبه
اره پسر منم 2 کیلو بود
اره گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.