سلام خانما
۳۲ هفته با وزن ۲ کیلو خوبه؟؟؟

۷ پاسخ

خـوبه عزیزم

اره خوبه من ۳۳هفته ۱۹۰۰بود

اره عززیزم

فک کنم کم باشه بازم از دکترت بپرس معمولا سی هفته وزن نزدیک دو هست

بله عزیزم‌نرماله

برا من ۳۱ هفته ۱۶۶۵ بود خوبه بنظرتون‌؟

عالیه منم ۳۲ هفته ۲کیلو بود

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه 😍👼🤰 مامان پناه 😍👼🤰 هفته سی‌وهشتم بارداری