۴ پاسخ

اره خیلی خوبه من 33هفته رفتم 2200بود بعد 37هفته که دنیا اومد 3کیلو شده بود

عالیه

اره خوبه من سر دخترم ۳۳و۳روز ۲۲۵۰بود

بله عالیه از من ۲۰۶۰ بود ... صدکس ۳۸درصد شده بود که نسبت به سه هفته پیش که ۲۱ درصد بود بازم خیلی بهتر شده بود

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی