منم همین بودم ۳۷ هفته دنیا اومد ۲ و ۹۰۰ بود
من تو ۳۴ هفته و ۵ روز ، ۲۳۶۰ بود وزن اش
نرمال اش همونه
من بچم 2200به دنیا اومد خیلی ریز بود ولی خدارو شکر رفته رفته وزن گرفت
عزیزم عالیه نگران نباش
خوبه تا موقع زایمان تا ۳ میره
به نظرم یه کوچولو کمه
گهواره برات زده چقدر باید باشه؟
کم نیست تا بدنبا اومدن تو محدوده وزن نرمال یعنی ۲/۵تا ۳/۵ قرار میگیرع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.