خانم ها تو۳۴ هفته وزن جنین ۲۲۵۰ باشه خوبه یاکمه

۷ پاسخ

منم همین بودم ۳۷ هفته دنیا اومد ۲ و ۹۰۰ بود

من تو ۳۴ هفته و ۵ روز ، ۲۳۶۰ بود وزن اش
نرمال اش همونه

من بچم 2200به دنیا اومد خیلی ریز بود ولی خدارو شکر رفته رفته وزن گرفت

عزیزم عالیه نگران نباش

خوبه تا موقع زایمان تا ۳ میره

به نظرم یه کوچولو کمه
گهواره برات زده چقدر باید باشه؟

کم نیست تا بدنبا اومدن تو محدوده وزن نرمال یعنی ۲/۵تا ۳/۵ قرار میگیرع

سوال های مرتبط

مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرساناC᭄ مامان مهرساناC᭄ ۸ ماهگی