بچه ها تو۳۲هفته وزن بچه ۱۷۳۱ خوبه یاکمه؟؟

۷ پاسخ

برا من ۲ کیلو و ده گرم بود
یکم شاید بیشتر شه بهتره

برا من ۱۸۳۸ بود

من طبق سونو وزن ۳۱و۳روز ولی طبق ان تی ۳۱و۶روز ۱۷۵۰بودم دکترم گفت طبیعی ولی دکتر سونو و ماما گفتن یذره اگ بیشتر می‌بود بهتر بود الان ده روز لیدی میل شروع کردم

خوبه.

برا من ۲۳۰۰ بود نمیدونم بخدا

ب نظرم تو رنج طبیعیه

نرماله

سوال های مرتبط

مامان هدیه قرآن مامان هدیه قرآن روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان خادم امام حسین مامان خادم امام حسین ۱ ماهگی
مامان دومعجزه مامان دومعجزه ۱۱ ماهگی
مامان 🤍🤍🤍🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍🤍🤍🤍 روزهای ابتدایی تولد