۳ پاسخ

وزنش کم نیست نرمال عزیزم نگران نباش

یکم کمه باید 1700 باشه، اما مهم نیس خیلی، بعضی بچه ها ژنتیکی ریزترن.
برای توهم چون مقاومت شریان رحمی داری یکم وزنش کمتره

اره دیگه نرماله

تصویر

سوال های مرتبط

مامان خادم امام حسین مامان خادم امام حسین ۱ ماهگی
مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی
مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۷ ماهگی
مامان 🌟❤️ مامان 🌟❤️ روزهای ابتدایی تولد