سلام خانما وزن بچم رفتم سونو ۱۵۰۰ . خوبه؟۲۹ هفته و ۶ روزمه

۳ پاسخ

اره خوبه از من ۲۹ هفته و ۳ روز ۱۳۶۳ بود چون خیلی بد غذا شدم و از اونطرف مولتی ویتامین رو نمیتونم بخورم حالم بهم میخوره از طعمش وزن زیادی نگرفته

اره عزیزم😍

خیلی خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نازنین🩷ماهلین مامان نازنین🩷ماهلین ۱ ماهگی