۱۶ پاسخ

عالیهه
میشه بپرسم چیا میخورری ک وزنش خوبه؟

عالی عزیزم منم ۳۲ هفته بودم بچم ۲۴۰۰ بود

اره خوبه من ۱۹۰۰ بودم دکتر گفت لاغره

خوبه وزنش منم ۳۲ هفته ۲۱۰۰ بود

میشه بگی چیا میخوردی از هفت ماهگی

اها برا من ۳۲ هفته و ۶ روز ۲ کیلو ۸۲ گرم بود گفتن بچت درشته

عزیزم ۳۲ هفته و چندروز بودی یا همون ۳۲ کامل ؟

فکر کنم خوب باشه وزن نی نی منم انقدر بود تو هفته ی شما دگتر گفت عالیه

بستنی و دلستر میخوری یا نه؟

واااا عالیه
چی خوردی خاهر

عالیه

عالییی

خیلی خوبه🥹

عالیه عزیز

عالیههه

من ۱۶۰۰ بودم پس عالیه و احساس میکنم زیادم هست

سوال های مرتبط

مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان خادم امام حسین مامان خادم امام حسین ۱ ماهگی