من انقد ب تغذیم میرسم باور کن ک حد ندارع آجیل و کباب و ماست یونانی و شیروخرما و گردو و حلیم خلاصه خیلی میرسم 32 هفته وزنش1900 بود ناامید شدم دگ تصمیم گرفتم ب تغذیم اهمیت ندم چون بنظرم هرچی اهمیت ندی بهترم رشد میکنه
وزنش خوبه
سلام ۴ کیلو میشه
حاجی چی میخوری😂
من 33 هفته 2600 بوده. نمیدونم تاحالا چقدر شده
ماشالله ، اره خیلی خوبه
وزنش خوبه و احتمالا تا ۳۵۰۰ برسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.