۷ پاسخ

من انقد ب تغذیم میرسم باور کن ک حد ندارع آجیل و کباب و ماست یونانی و شیروخرما و گردو و حلیم خلاصه خیلی میرسم 32 هفته وزنش1900 بود ناامید شدم دگ تصمیم گرفتم ب تغذیم اهمیت ندم چون بنظرم هرچی اهمیت ندی بهترم رشد میکنه

وزنش خوبه

سلام ۴ کیلو میشه

حاجی چی میخوری😂

من 33 هفته 2600 بوده. نمیدونم تاحالا چقدر شده

ماشالله ، اره خیلی خوبه

وزنش خوبه و احتمالا تا ۳۵۰۰ برسه

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی