۴ پاسخ

من ۳۲ هفته رفتم ۱۸۴۰ بود که گفت کمه ،باید ۱۹۰۰تا ۲ کیلو باشه

عالی

دیابت داری؟

اره دیگه الان تو ۸ ماهی خوبه دگ بچه باید حداقل ۳ کیلو باشه ب دنیا بیاد بیشتر غذا هایی بخور برا وزن جنین

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۱۳ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم روزهای ابتدایی تولد
مامان Hana🩷 مامان Hana🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی