منم 32هفته رفتم سونو 2کیلو بود ولی دکترم میگه بچه ریزه خون رسانی بهش ضعیف شده اخه من از هرکسی میپرسم میگه وزنش خوبه الان نوشته دکتر متخصص برای خون رسانی 😑☹️
من 31هفته 6روز 2013+302با صدک 60 درصد
اره عالیه
آره عالیه خداروشکر عزیزم انشالله بسلامتی بغلش کنی 🥺🫂💙
عالی گلم
عالی من ۳۵ هفته و۶روز زایمان کردم۲کیلو بود
عالیه. دیابت که ندارید؟
عالیه گلم
خوبه عالیه من ۳۲هفته رفتم ۱۷۰۰بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.