۷ پاسخ

نسبت ب وزن تولدش یکم کمه

اره

اره کمه

پسرمن ۱۰.۶۰۰بود گفت روبه اضافه وزنه اصلانم اضافه نداره ها نرماله بدنش،حرفای بهداشتو زیادجدی نگیر

نه خوبه دخترمنم همین بود گفتن خوبه چون بچه مریض شده جست خیز داره همهچی

یه کوچولو کمه
دختر من ۱۰کیلو بود گفتن خوبه رو ب اضافه وزنه ولی دخترم خیلی لاااغره

تو یکسالگی باید سه برابر تولد بشن

سوال های مرتبط

مامان آرکان❤️ مامان آرکان❤️ ۲ سالگی
مامان آرام👫آراد مامان آرام👫آراد ۱ سالگی
مامان ماهورا خانوم مامان ماهورا خانوم ۱ سالگی
مامان امیر محمد❤️ مامان امیر محمد❤️ ۱۶ ماهگی
مامان علی اقا💙😍 مامان علی اقا💙😍 ۱۴ ماهگی