کادو اش دندونی دخترم و دادم انگشتر براش

تصویر
۵ پاسخ

مبارک باشه عزیزم ما که فامیلامون فقط موقع به دنیا اومدن بچه اگه یه کادویی بدن
بعد این انگشتره خطرناک نیست دستش باشه؟

مبارکه جوجه خانوم🥰😍

وای خیلی نازه😍مبارکش باشه❤️چقد شد؟

مبارک باشه

مبارکش باشه
چقدر به دستش میاد😍🌹

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان ❤️سیده دلوین❤️ مامان ❤️سیده دلوین❤️ ۱ سالگی
مامان جانان بانو مامان جانان بانو ۱۱ ماهگی