دوروز از موعدم گذشته ب زور تحمل میکنم بی بی نزنم

۷ پاسخ

بزن عزیزم باشی نشون میده

ان شالله مثبت باشه

منم دور روز تاخیرم میخوام پس فردا بزنم

بزن اگه باشی نشون میده دیگه

اوه چ صبری داری من با۴روزبه موعدزدم منفی قشنگی شد😀

حالا ما ک ۵ روز گذشته هم میزنیم مثبت نمیشه عزیزم تو فکرش نرو😂😍

فردا بزن انشالله خیره

سوال های مرتبط

مامانه آینده مامانه آینده قصد بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجوگیان مامان جوجوگیان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری