چطورع منم تجربه زایمانمم بزارم 😂😂😂؟

۸ پاسخ

سلامم عزیزمم بذاررر😍😍😍

خیلی خوبه،بزاااار😃

سزارین یا طبیعی؟!
بزار عزیزم

درخاستمو قبول کن

بزار طبیعی هستی بزار از استرسمون کم بشه

سزارین یا طبعییی ؟؟

بزار عزیزم😅

طبیعی بودی‌گلم

سوال های مرتبط

مامان سیده ماهلین 🧚 مامان سیده ماهلین 🧚 ۳ ماهگی
مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان عشقام🩵💙 مامان عشقام🩵💙 ۱ ماهگی
مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه 👶 مامان جوجه 👶 ۶ ماهگی