برای بچه نوزاد اسم سنگینیه به نظرم
قدیمی و سن بالاس
خعلی عربیع
قشنگه، اسم بچه های دختر خالم عدنان و فواد هستن خیلی نازن
نعععع نکن
منم دوس دارم قشنگه و عربیه
قشنگه اتفاقا😍
اگر خوشت اومده و دوست داری بذار عزیزم نظرا باهم متفاوته
اگه سمت جنوب هستین اسم خوبیه
خیلی قشنگه اسم همسرمه،خاصه اسمش😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.