۲ پاسخ

من خواهرم زایمان کرد خوب بود بد نبود خودم هم میخام همینجا برم چون دکترم فقط این بیمارستانه ولی ترجیحم بیمارستان شفا بود که نشد .

دوست من اونجا زایمان کرد اصلا خوب نبود برو نیمه شعبان یا شفا

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان اهورا 🍭 مامان اهورا 🍭 ۱۳ ماهگی