مامانا بیمارستان شفا ساری خوبه

۳ پاسخ

عالیه، من راضی بودم خیلی

عالیه عزیزم مخصوصا اگه اتاق خصوصی بگیری .

خوبه ولی نیمه شعبان بهتره

سوال های مرتبط