بیمارستان ولایت بهتره یا نیمه شعبان؟
سلام مامانی ها خوبین منم زایمان اولم هست ترجمه ندارم دکترم تو ولایت کار می کنه یک شنبه سه شنبه ها هست ولایت قائمشهر هست اسم دکتر شیوا رحیمی هست میخوام زایمان طبیعی باش بنظرتون خود دکتر زايمان طبیعی انجام میده آخه دختر دایم میگه ماما همراه بگیر بیشتر تو زايمان کمک حالت میشه میگه دکترت فقط آخر زایمان میاد راست یانه آخه تجربه ای ندارم اولین زايمان هست میشه لطفا اگه میدون راهنمایی کنید ماما بهتری یا دکتر متخصص خودم برای زایمان
شما سزارین اختیاری هستین؟
سلام عزیزم منم میخام زایمان کنم.دکترم محسنیان هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.