آزمایش تیروئید جوابش چطورع؟

تصویر
۴ پاسخ

در کل خوبه ولی فکر کنم سر تایم منظم نمیخوری
یا بعدش چیزایی میخوری که با لووتیروکسین تداخل دارن

بالاس یکم برو دکتر وقتی بارداری باید زیر ۳ باشه

کم کاری داری

خوبه همچی

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان قلب خونه مامان قلب خونه روزهای ابتدایی تولد
مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیهان بانو مامان نیهان بانو ۱۲ ماهگی