خانما بنظرتون این ازمایش چطورع

تصویر
۴ پاسخ

اگه تا سه سالگی با قرص درمان بشه شده اگ نشه تا اخر باید مصرف کنه

حتما حتمااا ازمایش رو تکرار کنید توروخدا با یه بار شروع نکنید قرص و اینارو من دختر خالم تا سه سالگی روزی یک چهارم ناشتا قرص حل میکردن میدادن ب بچه معصوم

مسئله تیرویید داره ک باید پیگیری بشه

کم کاری تیروئید هست ... مقدار tsh بالا هستش ببرید حتما آزمایش رو دکتر ببینه پشت گوش نندازید ...ترس نداره ‌..ولی باید پیگیری کنید

سوال های مرتبط

مامان جوجه 👶 مامان جوجه 👶 ۶ ماهگی
مامان دلارام❤️ مامان دلارام❤️ ۷ ماهگی
مامان نیهان بانو مامان نیهان بانو ۱۲ ماهگی
مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی
مامان 🤰مهدیار👶 مامان 🤰مهدیار👶 ۱۳ ماهگی
مامان عشقام🩵💙 مامان عشقام🩵💙 ۱ ماهگی