کاندوم خاردار برای چه کاری استفاده میشود؟

خرداد ۱۴۰۱ | زمان مطالعه : ۹ دقیقه
کاندوم خاردار برای چه کاری استفاده میشود؟

آیا تا به حال کمبود شور و اشتیاق باعث ایجاد تنش در زندگی جنسی شما شده است؟ آیا به دنبال هیجان انگیزتر کردن روابط جنسی خود هستید؟ با استفاده از کاندوم های خاردار شور و اشتیاق را به لحظات صمیمانه ی خود تزریق کنید. معمولا تجربه های جدید سرگرم کننده خواهند بود. این عقیده که وسایل جلوگیری از بارداری (مثل کاندوم) لذت جنسی را کاهش می دهند، غیر علمی و نادرست است؛ طبق یک نظرسنجی، استفاده از ابزار و وسایل جلوگیری از بارداری هیچ گونه اثر غیر عادی ای در لذت جنسی به وجود نمی آورد.

در عین حال، این عقیده و افسانه (کاهش لذت جنسی با استفاده از وسایل جلوگیری از بارداری) مانع تولید کاندوم های متنوع نشد. انواع و اقسام کاندوم در بازار موجود هستند که به تجربه های جنسی شما جان تازه ای می دهند. آن هایی که جدیدتر هستند، بافت سطحی جدیدی نیز دارند؛ مانند کاندوم های خاردار که در رنگ ها و طعم های مختلف در بازار موجود می باشند. 

کاندوم خاردار چیست؟

اگر معمولا از کاندوم ساده استفاده می کنید، اکنون بهترین فرصت است که تغییری در روند خود ایجاد کرده و کاندوم های خاردار را امتحان کنید. کاندوم های خاردار همان کاندوم های ساده با سطح یا روکشی برجسته هستند. سطح برجسته ی این کاندوم ها همان چیزی است که باعث لذت بیشتر در طول رابطه ی جنسی می شود. ممکن است بعد از دیدن تبلیغات این مدل کاندوم ها برایتان سوال پیش آمده باشد که اصلا کاندوم خاردار چیست و چرا سطح خاردار و برجسته دارند؟ پاسخ به این سوال ها ساده است.

کاندوم خاردار به دلیل داشتن برجستگی هایی روی آن، رابطه ی جنسی را به یک حرکت ریتمیک (موزون) و هیجان انگیز تبدیل می کند. این کاندوم ها فرصتی به وجود می آورند که یک رابطه ی جنسی سرشار از لذت را تجربه کنید و بتوانید از لحاظ فیزیکی به کشف بیشتر یکدیگر بپردازید.

 

کاربرد کاندوم خاردار

 

انواع کاندوم خاردار

با رشد آگاهی و رونق صنعت سلامت جنسی، معرفی و عرضه ی کاندوم های خاردار بسیار موفق بوده است. افرادی که از کاندوم استفاده می کنند، به طور قابل ملاحظه ای کاندوم های خاردار را ترجیح می دهند. به این دلیل که کاندوم های خاردار (که تنوع زیادی در بازار دارند) از لحاظ لذت بخشی به روابط جنسی بسیار کارآمد بوده اند و آگاهی رسانی در مورد این مزایا نیز افزایش پیدا کرده است. سازندگان کاندوم مدل ترکیبی ای از کاندوم های خاردار، به نام کاندوم خاردار و شیاردار، تولید کرده اند.

کاندوم های جذاب متنوع تری مثل کاندوم خاردار حلقوی نیز وجود دارد. روی تمام قسمت های این کاندوم را برجستگی های حلقوی و دایره ای پوشانده است که به لذت جنسی بیشتر کمک می کنند. هم چنین شرکت های سازنده ی کاندوم مدل دیگری از کاندوم خاردار را معرفی کرده اند که برجستگی های روی آن بسیار بیشتر از مدل ساده ی خاردار است و مشابه کاندوم خاردار حلقوی می باشند.

بعضی از مدل های جدید مثل کاندوم های خار درشت، از زیرشاخه های کاندوم های خاردار محسوب می شوند. این مدل ها برای استفاده ی مطمئن و امن هنگام رابطه ی جنسی و ارگاسم های سرشار از لذت طراحی شده اند.

در طی سال های اخیر فروش کاندوم هایی که تقویت کننده ی لذت جنسی هستند، رشد چشمگیری داشته است. امروزه می توانید از تنوع زیاد کاندوم ها استفاده کرده و در نهایت نوعی که دقیقا مناسب شماست را انتخاب کنید. برای خرید کاندوم های خاردار و تاخیری و یا انواع دیگر کاندوم، ما فانی استور را به شما پیشنهاد می کنیم. این فروشگاه بیش از 100 مدل کاندوم ساده، خاردار، تاخیری و ... را با قیمتی مناسب ارائه می دهد. با بازدید از این فروشگاه اینترنتی، متوجه خواهید شد که تنها با چند کلیک ساده می توانید محصول دلخواه خود را سفارش داده و در کمترین زمان در محل دلخواه خود تحویل بگیرید.

 

در ادامه، درباره ی مزایایی که کاندوم های خاردار برای زوجین دارند، توضیح مختصری خواهیم داد.

استفاده از کاندوم خاردار

 

چرا از کاندوم های خاردار استفاده کنیم؟

کاندوم خاردار به طور تدریجی هیجانی به وجود می آورد که هنگام دخول آلت تناسلی را بیشتر تحریک می کند. هر چه نوع کاندوم خاردار بهتر باشد، این اتفاق قابل توجه تر خواهد بود. دلایل مختلفی وجود دارد که برای هیجان انگیز کردن روابط جنسی خود از کاندوم های خاردار استفاده کنید. در زیر برخی از مزایای کاندوم خاردار ذکر شده است:

استفاده از کاندوم خاردار باعث افزایش اعتماد به نفس می شود

وقتی که فواید مختلف کاندوم خاردار را لیست کنید، رضایت و خشنودی در صدر لیست قرار خواهند گرفت؛ با این حال مزیت دیگر این مدل کاندوم این است که اعتماد به نفس را در رابطه بسیار بیشتر می کند.

یک باور معروف هست که می گوید «همه اش ساخته ی ذهن است». بنابراین از آن جایی که استفاده از کاندوم خاردار می‌تواند لذت بیشتری به شریک جنسی (به خصوص زنان) بدهد، اعتماد به نفس بالایی را هنگام رابطه در مردان ایجاد می‌کند.

کاندوم خاردار صمیمیت را بیشتر می کند

کاندوم های خاردار به دلیل برجستگی های روی سطحشان باعث تحریک بیشتر زوجین می شوند که صمیمیت را نیز بینشان بیشتر می کند. بسیاری از زوج های جوان نمی توانند به راحتی احساسات خود را درباره ی سلیقه های جنسی خود در میان بگذارند. کاندوم های خاردار می توانند این مشکل را به راحتی حل کنند و یخ بین آن ها را بشکنند. تجربه های جدید در رابطه ی جنسی باعث می شود زوج ها به راحتی با هم ارتباط برقرار کنند. هم چنین این تجارب درک متقابل آن ها را تقویت کرده و در نتیجه به ایجاد اعتماد بینشان کمک می کند. 

کاندوم های خاردار این موضوع را در سطح بالاتری انجام می دهند و علاوه بر امنیت، رضایت شما را نیز تضمین می کنند. این کاندوم ها امروزه روش نرمالی برای هیجان دادن به تمایلات جنسی محسوب می شوند.

انواع مختلف کاندوم های خاردار (با روکش های متنوع) نه تنها به تجربه ای که در اتاق خوابتان دارید کمک می کند، بلکه در بهبود رابطه ی شما با شریک جنسی تان نیز تاثیر مثبت خواهند گذاشت.

فروشگاه تجهیزات پزشکی فانی: faanistore.com