۸ پاسخ

آره همین میخورم

آهن هست

سلام من چهار روزه دکتر بهم داده کلا این دارو ها رو میخورم

تصویر

بله به منم داده بود

برای منم ففول
ولی مدل بستش فرق می‌کنه

من فقط بهش گفتم سرگیجه دارم گفت هرشب ازین بخور اما اصلا نمیسازه بهم. گوارشمو به هم میریزه😪

هر دکتری یه دارویی تجویز میکنه ی نظری داره

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان معجزه💙 مامان معجزه💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان نبات کوچولو❤️ مامان نبات کوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری