خانمااینجاکسی ازازمایش سردرمیاره یانه

۴ پاسخ

اره عزیزم آزمایش چیزی نشون نده میفرسن سونو

ازمایش خونش نرماله گفتن سونو بده بدید حتما شاید مثلا کیستی اپاندیسی چیزی باشه

همه چیزش نرماله

نه عزیزم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🐣❤️ مامان کوچولو🐣❤️ ۱ سالگی
مامان جواد♥️ مامان جواد♥️ ۲ سالگی
مامان مامان.  رقیه مامان مامان. رقیه ۲ سالگی
مامان پناه💕 مامان پناه💕 ۱ سالگی
مامان فندوق من مامان فندوق من ۲ سالگی
مامان پرنس۳💙پرنسس🩷 مامان پرنس۳💙پرنسس🩷 هفته سی‌وسوم بارداری