خانما اب دخترم ۳۷بده یانه؟؟؟

۳ پاسخ

نه نفس همیشه دمای بدنش رو ۳۷

شروع تبه البته اگه از زیر بغل گرفتی نیم باس اضافه کنی...یه کم خنکش بگیر و نیم ساعت بعد دوباره تبشو بگیر اگه بازم تب بود بهش استامینوفن بده

از ۳۷/۵ به بعد تب محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان محمدو نی نی مامان محمدو نی نی ۱۷ ماهگی