آب هویج برای بچه ای که اسهال داره خوبه یانه

۷ پاسخ

نه آب سیب خوبه

نه خوب نیس

سیب رنده ریز کن یکم موند سیاه شد بده بهش

آب سیب و خود موز برای اسهال خیلی بهتره
ولی آب هویج‌رو نمیدونم راستش

نه بدتر میشه دورانی ک اسهال داره فقط موز بده یکمم سیب رنده شده خوبه

اسهال داره آب سیب بده

جوشانده پونه یا نعنا بده بهش . سرد ک شد نصف استکان بده اگه نخورد با قطره چکان بده. آبمیوه می‌دونم ک خوب نیس .سیب و موز هم خوبه با چوب شور

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🌛و زهرا☀️ مامان فاطمه🌛و زهرا☀️ ۲ سالگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۱ سالگی
مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان آوا👼🫀 مامان آوا👼🫀 ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان جوجه مامان مامان جوجه مامان ۱ سالگی