نه آب سیب خوبه
نه خوب نیس
سیب رنده ریز کن یکم موند سیاه شد بده بهش
آب سیب و خود موز برای اسهال خیلی بهتره
ولی آب هویجرو نمیدونم راستش
نه بدتر میشه دورانی ک اسهال داره فقط موز بده یکمم سیب رنده شده خوبه
اسهال داره آب سیب بده
جوشانده پونه یا نعنا بده بهش . سرد ک شد نصف استکان بده اگه نخورد با قطره چکان بده. آبمیوه میدونم ک خوب نیس .سیب و موز هم خوبه با چوب شور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.