شیر خشک برا بیمارستان بیومیل یا تروویتال؟

۶ پاسخ

من بیومیل گرفتم چون سبکه و بیشترین شباهتو به شیر مادر داره از نظر طعم و مزه و غلظت

من اپتامیل گرفتم

عزیزم بیمارستان همون اغوزی که دارین واسه بچه کافیه

شیر خودتون رو بدید عزیز ، اگه شیر نداشتید خود بیمارستان میگه

من احتمالا آپتامیل بخرم

بیومیل پلاس۱

سوال های مرتبط

مامان یاس مامان یاس روزهای ابتدایی تولد
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی