موز زو چطوری تو حریره اضافه می‌کنند ؟میذارند میپزه ؟

۳ پاسخ

نه من نمیپزم له میکنم میریزم توی فرنی موقع خوردن

نه عزیزم فذنی که درست کردی تموم شد اهر بار موز قشنگ له کن و به فرنی اضافه کن
حتما هم موز نرم و رسیده باشع

من وقتی میخوام بدم موزروقاطی میکنم وباچنگال لهش میکنم نمیپزمش

سوال های مرتبط

مامان آرش عزیز مامان آرش عزیز ۱۳ ماهگی
مامان جوجه پنبه ای مامان جوجه پنبه ای ۱۶ ماهگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری