مادرا عسل ضرر داره

۸ پاسخ

سلام خیلی هم عالی و مفید در حد اعتدال

زیاد نخور بیمارستان امام علی چن سال پیش واسه زایمان طبیعی به دختر خالم میگفت عسل بخور نمیدونم واسه اینکه قندش نیفته میگفت یا دهانه رحم و باز میکرد

۳ ماه اول کارشناس تغذیه به من گف نخور ولی بعدش به اندازه ایرادی نداره حالا باز از دکترت بپرسولی مقدار خیلی کمش رو من دو ، سه بار تا الان خوردم مشکلی نبودا

نه فقط اوایل بارداری ۳ماهه اول میگن نخورید ...
تازه هفته های آخر خیلیم خوبه فقط هر موقع خوردی حتما رعایت کن به اندازه زیاده روی تو هرچیزی تو بارداری خطر داره و مشکل ساز میشه

به من گفت ۶ ماه اول نخور بعدش هم چند روز درمیون یک قاشق مجازی

خیلی کم میشه خورد

اگه قندداری اره

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان قندنباتم مامان قندنباتم ۶ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم و داداشش مامان دخترم و داداشش ۷ ماهگی
مامان فندق🍫🌰 مامان فندق🍫🌰 روزهای ابتدایی تولد