بچها 12هفته رفتم به نظرتون بچم چیه دختره یا پسر🥲

تصویر
۱۱ پاسخ

ایخووووداااا چ کوچولوعه ...😍
بهت احتمال نداد عزیرم

دختره

دختره

رحمت چرا انقباض داره ؟؟؟؟مایعات زیاد نمیخوری؟

ای جااااانممممم😍😍😍
وقتی سونو نی نی میبینم اینقدر خوشحال میشم ، خیلی قشنگه
ان شاالله بسلامت بغل بگیریش❤️❤️🤗

دختره گلم

دختره

دختره

دختره

بین پاش انگار چیزی نیست

پسر بنظرم

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها❤️ مامان مامان دوقلوها❤️ ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان BABY 👶💙 مامان BABY 👶💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوینا و میکائیل مامان آوینا و میکائیل ۶ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان nini مامان nini هفته سی‌وپنجم بارداری