مامانا از چند ماهگی روروئک میذارین؟

۶ پاسخ

۶ ماهش تمام شد بذار

من اول شش ماهگی گذاشتم

۶ ماهگی

میگن از موقهی ک بتونه بشینه باید گذاشت توروروًک

دیگه مورد تایید نیست. به ستون فقرات و روند تکاملشون صدمه میزنه

از اوایل ۶ماهگی بستگی ب بچه و نشستنش داره داره

سوال های مرتبط

مامان امیرو نارین ❤️ مامان امیرو نارین ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته پانزدهم بارداری