من میزارمش فقد موقعی که کاردارم یامیخایم شام بخوریم راه نمیبرمش خوب نیست
اره میزارمش تا ب کارام برسم😅🤣
اره خیلی نه
سلام عزیزم چقد خریدیش
من تازه یکی دو روزه میزارم خیلی دوست داره
الان زوده فکر میکنم
نه جدیدا میگن خوب نیست
تا زماني كه نشستن ياد نگرفته نبايد گذاشت عزبزم
دکتر به من گفت نزار ، اگه هم گذاشتی راه نره باهاش
حالا من مجبوری چون کار دارم در حد نیم ساعت میزارمش و یه چیزی میدم دستش باهاش بازی کنه راه نیفته دوره خونه 😅
الان زوده از ۷ماهگی
نه هنو
آریا کوچیکه
نه.. شنیدم خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.