۱۰ پاسخ

اگه از قبل خریدی بزار
وگرنه میخای بخزی هزینه نکن چیز مفیدی نیست دخترعمم داشت میگفت نهایت نیم ساعت بمونه بعد لج میکنه بیاریش بیرون خسته میشه

منسوخ شده روروئک

من که نمیزارم

من تصمیم دارم با دکتر پسرم صحبت کنم اگر اون اجازه داد استفاده کنم

بعضی از بچه ها تنبل میشن دیر راه میفتن یکی از آشناها بچه شو میذاشت بچه تا 15, ماهگی راه نمی‌رفت دکتر بهش گفت روروئک گذاشتی بچه تنبل شده

روروئک اگه تنظیم‌ارتفاع داشته باشه اشکالی نداره

من اولی رو نزاشتم دومی رو هم نمیزارم
بزاری تو روروئک باید همش بالاسرش باشی زمین نخوره

خودمونم با روروئک بزرگ شدیم چمونه مگه؟اینا چرت و پرته همش

بزاریم👍
من دختر بزرگم گذاشتم
۱۱ ماهگی راه افتاد الان از هم سن سال هاش از همه بلند قد تره

منکه میزارم کاری به حرفای کسیم ندارم .بچه اولمم گذاشتم الان ۷سالشه ومشکلی نیس

سوال های مرتبط

مامان جانا خانوم مامان جانا خانوم ۱۲ ماهگی
مامان علیرام مامان علیرام ۷ ماهگی