از کی بچه رو بذاریم روروئک

۳ پاسخ

از وقتی بتونه بشینه
که به ستون فقراتش فشار نیاد

من از ۴ ماه و نیم که بود گذاشتم خیلی دوسش داره الان دو روزه که کامل حرکتش میده حتی رو فرش اوایل فقط رو سرامیک خودشو هل میداد واقعا جونم راحت شد چون به هیچ کارم نمیرسیدم باید بغلم میموند

میگن وختی میخاد وارد ۷ ماه بشه
من یکی دوبار گزاشتم نمیمونه زود خسته میشه نق میزنه
در حالی ک همینجوری معمولی رو پا وامیسته و خیلی دوس داره واستادن ولی تو روروک نه نق میزنه

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۵ ماهگی
مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۱۲ ماهگی
مامان دلوین 🩷🍃 مامان دلوین 🩷🍃 ۱۱ ماهگی
مامان گندم و گیسو😍 مامان گندم و گیسو😍 ۱۷ ماهگی
مامان یزدان کوچولو❤️ مامان یزدان کوچولو❤️ ۱ سالگی