خانما از کی بچه رو بزاریم روروئک؟

۳ پاسخ

روروئک منسوخ شده نزار اصلا

من هم از متخصص پرسیدم هم از پزشک طب سنتی گفتن لگن بچه جابجا میشه و تو بزرگسالی مشکل کمر و لگن میگیره مثل خودمون که هی کمردرد و لگن درد داریم
منسوخ شده عزیزم نمی ارزه به هیچ قیمت بزاری بنظرم استفاده نکن اصلا

هیچوقت نزار ب ستون فقراتش اسیب میزنه

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی