نی نیت همسن پسرمنه
من میزارمش هم دوست داره هم اینکه قشنگ راه میره باهاش
نذار منسوخ شده و آسیب میزنه. اگه اصرار داری بذاری باید وقتی باشه که بتونه مستقل وایسه. اونم در حد نیم ساعت در روز. برای بچه شما تو این سن که هنوز نمیتونه بایسته اصن استفاده نکن
زمانی یک بتونه مستقل بشینه سرو گردنش گرفته باشه...پاهاش به زمین برسه....الان زوده به ستون فقراتش آسیب وارد میشه قدش کوتاه میشه....سن مجاز نشستن هم هشت ماهگی هست یعنی از هفت ماه و دوروز بزاری با کمکی بشینه تا هشت ماهگی مستقل بشه
از ۵ماهگی گذاشتم
دکتردخترم به من ۵ماه و نیم بود گفت بزارش روروئک
ولی خودت کنارش باش که اذیت نشه
خیلی راضی ام گذاشتم الان قشنگ راه افتاده میره خودش باروروئک
من پسرمو هشت ماهگی گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.