بچه هارو کی توی روروئک بزاریم؟

۷ پاسخ

نی نیت همسن پسرمنه

من میزارمش هم دوست داره هم اینکه قشنگ راه میره باهاش

نذار منسوخ شده و آسیب میزنه. اگه اصرار داری بذاری باید وقتی باشه که بتونه مستقل وایسه. اونم در حد نیم ساعت در روز. برای بچه شما تو این سن که هنوز نمیتونه بایسته اصن استفاده نکن

زمانی یک بتونه مستقل بشینه سرو گردنش گرفته باشه...پاهاش به زمین برسه....الان زوده به ستون فقراتش آسیب وارد میشه قدش کوتاه میشه....سن مجاز نشستن هم هشت ماهگی هست یعنی از هفت ماه و دوروز بزاری با کمکی بشینه تا هشت ماهگی مستقل بشه

از ۵ماهگی گذاشتم

دکتردخترم به من ۵ماه و نیم بود گفت بزارش روروئک
ولی خودت کنارش باش که اذیت نشه
خیلی راضی ام گذاشتم الان قشنگ راه افتاده میره خودش باروروئک

من پسرمو هشت ماهگی گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۵ ماهگی
مامان یزدان کوچولو❤️ مامان یزدان کوچولو❤️ ۱ سالگی
مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 ۸ ماهگی