از کی بچه رو بزاریم تو روروئک یکم؟

۷ پاسخ

از ۶ ماهگی مدت زمان کم

من میزارم درحددده دقیقه پاهاش ب زمین نمیرسه زیرش بالش میزارم
اخه خیلی دوسش داره

من ازدیروز میزارمش ولی گریه میکنه که بیارینم بیرون نمیمونه توش

من از ۶ ماهکی میخام بزارم

من چندروزه در حد ۱۰دیقه میزارم

من از ۶ماهگی گذاشتم

الان میتونی

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۵ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی
مامان یزدان کوچولو❤️ مامان یزدان کوچولو❤️ ۱ سالگی
مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 ۸ ماهگی
مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۵ ماهگی