سلام کی میتونیم بچه ها رو رو روروئک بزاریم؟

۵ پاسخ

من از 4 ماهو نیم میذارم

من یه هفته هست می‌زارم

من می زارم ایقد دوسش داره مثل فرفره می دوه😃

من نذاشتم نمیدونم

من میذارم گاهی

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی
مامان یزدان کوچولو❤️ مامان یزدان کوچولو❤️ ۱ سالگی