۴ پاسخ

من از ۶ ماه گذاشتم

دکتر به من گفت اصلا نزار

من هنوز نمیزارم زوده یه ماه دیگه میزارمش

من دخترم ک یجا رو میگرفت میخواست وایسه گذاشتم روروئک دکترش گفت زودتر نذارم

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۵ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی