خانوما از کی بچه هارومیتونیم بزاریم تو روروئک

۱۱ پاسخ

فکرکنم ۵ماهگی
من از روروعک میترسم😂😂

من خیلی کم میزارمش ده روزه تا ده دقه میشینه گریه کنه درش میارم

از ۷ ماهگی گذاشتم اصلا نمیمونه فقط دوس داره چهار دست پا بره

وقتی بچه بتونه بشینه که به کمرش فشار نیاد

تو۵ماهگی

من از ۶ماهگی گذاشتم

من از وست ۵ ماهگی گذاشتم

من بچه م تازه رفته تو هفت ماه روروئک گرفتم اصلا نمیشینه داخلش. نمی‌دونم حالا زوده یا کلا دوست نداره. فقط میشینه هنوز نمیتونه سرپا بمونه

من از شش ماهگی میزارم

وقتی بتونه سرپا وایسه
بعد ۶ ماه اکثرا

۶ ماهگی شنیدم من

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۵ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی
مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 ۹ ماهگی