ازچندماهگی میشه بچه رو بزاریم تو روروئک؟

۱۰ پاسخ

من میزارم حالا خیلی دوست دارم ولی در حد پنج دقیقه

هر وقت بتونه رو پاش وایسه

من از وسط ۵ماهگی روز۵دقیقه میذاشتم
الانم بعضی روزا میزارم ۱۰ دقیقه
همونم باید بشینم کنارش
یاد گرفته پاهاشو میذاره یه سمت با روروئک چپه میشه

وقتی ک بتونه بشینه

میگن پا پرانتزی میشه

والا من الان میذارم خیلیم دوست داره اما در حد پنج دقیقه

من از شش ماهگی گذاشتم
البته باید ببینی بچت تواناییش چطوره

بالای ده ماه

من از پنج ماهگی میزارم یه هفته دیگه شش ماه تموم میشه

من این ماه گذاشتم ولی در حد ۵ دقیقه اوایل، بعد بیشتر از ۱۰ دقیقه نذاشتم.
با وسایل موزیکالش بازی میکنه خوشش میاد

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 آراد💙 مامان پسرم💙 آراد💙 ۸ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۵ ماهگی